donderdag 20 augustus 2009

Weer een naaimachine erbij.

Een poosje terug zag ik een oude Singer naaimachine op marktplaats staan. Ongeveer zo'n model als vorig jaar ook op genaaid is. Een vriendin van mij, die ook in Leeuwarden woont, heeft 'm toentertijd voor me opgehaald en gisteravond heb ik 'm weer uit Leeuwarden gehaald.

Volgende week ga ik 'm helemaal uit elkaar halen, schoonmaken en olieën. Ben benieuwd of ie het doet. Anders heb ik er weer een "onderdelen"-machine bij! Ook geen overbodige luxe.

Groetjes Ingrid.

2 opmerkingen:

  1. Als je nog om naaimachines verlegen zit? Ik heb nog een oersterke Anker staan. Wel loodzwaar maar onverwoestbaar.......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superbedankt voor je aanbod Yvon, als ik 'm nodig ben, kom ik 'm halen. Voorlopig hou ik het bij de Singers van ongeveer 30 jaar oud. Makkelijk voor mij ivm onderdelen uitwisselen en makkelijker voor de kinderen. Zo naaien ze steeds op dezelfde naaimachine.

    BeantwoordenVerwijderen